lördag 12 januari 2013

Firar i dagarna tre

I måndags fyllde jag år. Det började vi fira redan förra lördagen med middag tillsammans med vännerna på Texas Longhorn, vilket var riktigt trevligt! Det var flera av mina vänner som inte kunde komma, det var tråkigt. Men ännu tråkigare är det när man tar initiativ till något och folk inte svarar på inbjudan. Inte ens en förklaring till varför man avvaktar med ett svar. Blev inte mycket bilder tagna men här är i alla fall en bild Dessi tog.


Presenter från Ferial & Johan.


På söndagen fick jag sovmorgon, frukost på sängen (eftersom R går upp så tidigt på vardagar och jag fyllde en måndag) och ett paket av R. Ska visst få två till, men de har fortfarande inte kommit. Min man är inte så bra på det här med framförhållning, men det är tanken som räknas. :-)

På måndagskvällen kom familjen över. Olivia höll låda som vanligt.

Moster Madde och R.

Lite bubbel...

... och fruktsallad. Med tanke på Fitnessfighten.

Olivia busade med Madde.

Och kände på farfars skägg.

Fina blommor fick jag.

Av R fick jag en låda för alla mina klockor. Det är dock en som är borta, måste hitta den!

 Av storasyster fick jag en 3-mån prenumeration på Glossybox.


Även Olivia fick present. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar