tisdag 1 januari 2013

Trailer?

Det finns ett uttryck som ofta slängs runt, "trailer trash". Hur man definierar det ordet är nog lite olika men jag skulle vilja säga att det är någon utan klass. 

Kim Kardashian är alltså gravid och det är väl jättekul även om jag kan tycka synd om lillasyster Kardashian som är försökt få barn med sin make ändå sedan deras bröllop för ca 3 år sedan men inte lyckats. Kim har varit tillsammans med Kanye sedan i våras. Och det var hit jag ville komma... Kim är gift. Inte med Kanye, utan med sin blivande ex-man som hon gifte sig med förra sommaren och sedan skickade in skilsmässoansökan efter 72 dagar.
Fortfarande gift med Kris och nu gravid med Kanye? DET tycker jag är "trailer"! Man ser väl för fasen till att vara skild innan man blir gravid med nästa!? 


Jag gillar annars Kim och hennes familj. Jag tycker att deras olika tv-program är bland de mest underhållande jag sett. Kim och hennes systrar är stora inspirationskällor vad gäller mode (gillar hennes outfit på denna bild) så jag hoppas att hennes skilsmässa går igenom snart och att deras bebis kan födas med ett blankt blad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar