onsdag 2 januari 2013

Mellandagsshopping

I fredags medan pappa R jobbade åkte jag och Olivia in en sväng till stan. Mellandagsrean har varit katastrofal i år. Det har ju knappt funnits något! De flesta butiker jag varit inne i har haft en, kanske två rea-ställningar i hela butiken och det har inte ens varit särskilt billigt.

Jag hade en 20% rabattcheck på Åhléns barnsortiment så Olivia fick en tröja. På Stadium blev det träningsstrumpor, yogamatta och 3kg hantlar. Betalade endast fullpris för hantlarna. På Nettans blev det en liten burk foundationpuder och där hade jag presentkort så jag kom billigt undan även där.

Nu dröjer det ju ca en månad till men även en födelsedagspresent till Modena hittade vi.

En kollega till Robert fick barn förra veckan så en present till dem ordnades också. Hoppas de blir glada, Olivia har likadan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar