torsdag 31 januari 2013

Inspiration deluxe!

Nu är Fitnessfighten slut och resultatet är -3kg och -7cm i midjan (mätt över naveln). Jag är nöjd men det hade absolut kunnat vara bättre resultat.
Jag har inte fått till träningen varje dag och vid ett par tillfällen har inte kostschemat funkat heller (missat mattider, ätit något fler kolhydrater än tillåtet ex. potatis) men jag har haft en mycket bättre karaktär än vad jag trodde jag skulle ha. Jag har varit envis!

Mitt mål nu är att fortsätta äta enligt samma tanke men kunna unna mig något då och då som även fortsättningsvis är utan socker. Jag ska också tvinga ut mig själv och Olivia varje dag på rask långpromenad. Någon som vill göra oss sällskap så hojta till! De här graviditets- och sambokilona SKA bort!! Jag SKA komma i mina smaliskläder! Så det så!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar