fredag 20 augusti 2010

Ledig fredag

Efter att ha varit på banken och pratat huslån (vuxet värre), mötte jag upp mamma på stan.
Vi tog en god lunch på Hälsofreak och åkte sedan hem till dem.

Ikväll blir det en hemmakväll. Jag ville gå på Rix Fm Festival men det ville inte han så nu är vi hemma. R ska fixa hamburgare LCHF-style och jag har fixat glass LCHF-style.

Dessutom har vi hittat ytterligare två hus vi kan tänka oss. I närheten av Ahlbergs faktiskt. Suck... Jag som sagt till mig själv att inte gå in på hemnet något mer på ett bra tag, och får vi huset med stort H så blir det så. Annars var det helt enkelt inte meningen.
R's fel...


Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Haha, det är svårt att hålla sig borta från hemnet ;) Vad är det för hus ni hittat då?
    Trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera