måndag 23 augusti 2010

Söndagvisning och måndags-Kisa

I söndags var jag som sagt på personalmöte och HLR-utbildning, vilket tog nästan hela dagen och på vägen dit fick jag punktering på cykeln. Givetvis!
Vi hade dock som tur var redan bestämt att R skulle hämta mig eftersom vi skulle på husvisning. Vi åkte dit. Gick runt. Konstaterade att det var finare på bilderna. Och åkte hem.

Eller vi tänkte åka hem. Vi ringde Ahlbergarna och åkte dit i stället. Myste med barnen och blev bjudna på god tacogratäng. Sen åkte vi hem, och tog det lungt... Tror jag. Minns inte. =)

Idag har det jobbats. Efter jobbet fick jag hjälp av Ove med att fixa min extracykel så nu kan jag använda den så länge, tills den andra är fixad. Tjattrade lite med mamma och Ove i väntan på R, sen åkte vi två ner till Kisa.
R skulle lämna några viktiga jobbgrejer och då passade vi på att hämta hem våra klädkammar-grejer vi beställt från Elfa. Så nu kanske den där jädrans klädkammaren kan bli klar snart.

Nu ska jag soooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar