tisdag 24 augusti 2010

Tråkdag

Idag har det varit en sån där tråkdag, då man inte gör så mkt eller så gör man enbart tråkiga saker.

Jobb först, men sen var det bara att hojja hem och städa undan lite och gå bort till tvättstugan.
Sen ringde R och ville bli hämtad för att det regnade (what?!). Jag sa nej (eller egentligen sa jag: Det kan jag väl göra om jag måste men jag tycker du är jäkligt lat och det gör väl inget att det regnar, du ska ju hem och kan då ta av dig allt så fort du kommer innanför dörren), ingen som dött av lite regn och kan jag cykla hem i regn så kan han. Slutade med att han tog en jobb-bil hem.

Under kvällen har jag legat i soffan och gjort research och bloggat, medan R har sett Karate Kid, den nya. Den var rätt bra, men det var ingen WOW-effekt.

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar