fredag 13 augusti 2010

Lediga dagar...

Igår skulle jag ha åkt ut till Ferial och barnen men R försov sig så han hade stulit bilen. Sen ringde mamma och undrade ifall jag ville följa med till Norrköping, hon sulle lämna in en dator åt sitt jobb där.
Så det gjorde jag i stället och medan datorn fixades tog vi en liten sväng på stan bland all rea. Det blev en lykta från Indiska, mamma har en likadan men i annan färg som jag länge varit avundssjuk på.


Från Indiska blev det även en löpare som jag tänker mig skulle passa perfekt att ha på honnörsbordet när vi gifter oss, den hette till och med "wedding". På bilden är den mörkare än på riktigt, den är ivory (gammelvit) i verkligheten och den gör sig inte alls rättvisa på bild.

På Flash var det också REA och där köpte jag en cerise bolero för 50kr som även den vore perfekt för bröllopet.

Sen var det bara att skynda mig hem, slänga i mig lunch och möta upp Dessi på stan. Vi gick en promenad runt Stångån och satte oss vid "stranden" utanför gamla Hilton. På kvällen mötte vi upp Daniel och tog ytterligare en sväng runt Stångån.

När vi kom hem gled jag (tyvärr) in på hemnet.se, och tror ni inte att jag hittade vårt drömhus? DRÖHUS! Helt perfekt, helt enligt våra kriterier, men det lär ju dra iväg och usch.... Nej, jag vill inte ens tänka på det. Tänk positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar