måndag 16 augusti 2010

Söndag kväll

På kvällen kom de hit till oss istället. Vi fixade tacos LCHF-style och såg "Just Wright" med Queen Latifah och Common i huvudrollerna. Den handlade om en NBA-spelare och hans sjukgymnast. Mysig film tyckte jag. Robert tyckte den var mycket bättre än vad den hade för betyg på IMDB. Modena var jätte intresserad och hade massor frågor om filmen. =)


Mitt i filmen blev det fikapaus. Robert och Marcus hade, medan jag och Ferial (försökte) nattade barnen, gjort chokladtårta LCHF-style. Vi struntade i kaffet och la inte till sötningsmedel. Den blev kraftfull och supergod.


Vi hamnade i säng alldeles försent så idag är jag rätt seg. Nu ska jag se om senaste avsnittet av Kourtney and Khloé take Miami har kommit ut, i väntan på att Robert kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar