lördag 7 april 2012

Graviditetsvecka 39

Försökte måla tånaglarna igår. Det gick men det var verkligen inte lätt. Snarare obehagligt faktiskt eftersom det gjorde ont att pressa ihop magen så.

Annars då? Sover rätt illa, men jag försöker gå och lägga mig tidigt om kvällarna.
Magen gör rätt ont när jag rör på mig på vissa sätt och att komma upp ur soffan är mycket svårt utan hjälp, i alla fall från liggande position. :-)
Nu har vi gått 38 fulla veckor vilket innebär att vi är inne i vecka 39. 95% av graviditeten är avklarad, wohow!

Just idag jobbar R och besöket jag skulle ha fått blev inställt men det är rätt skönt att kunna slappa i soffan faktiskt. Surfar runt lite och kollar eventuella sommarplaner. Vill inte planera in för mkt men lite vill vi ju ha att göra. Är jättesugen på ex. Summerburst i Sthlm. Men det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar