söndag 22 april 2012

Ho ho, bebisen?!?! Kom ut nuuuu...!!

Sov jättelänge imorse. Gick inte upp fören kl. 11, har inte sovit så länge på flera veckor! Har ju varit på toa samt vaknat till X antal ggr, men ändå. R gjorde frukost och jag duschade och klädde på mig, sen sov jag 3h till på soffan. :-)

Har hunnit med en timme i trädgården (R några fler) också, men annars har det varit en lugn dag. Nu på kvällen har vi sett filmen "The Vow" med Channing Tatum (från bl.a. Step Up) och Rachel McAdams (från bl.a. The Notebook). Den var minst lika underbar som The Notebook, så gillade man den, lär man gilla den här. :-)

2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande!
    Då håller jag tummarna för att den kommer idag :)

    SvaraRadera
  2. Då hoppas jag att bebis är påväg, förvärkar är ju ett gott tecken :) Lycka till när det är dax, ska bli så spännande att kika in här!

    SvaraRadera