torsdag 16 februari 2012

En riktig tjejdag!

Igår var jag ledig och vad jag hann med! Började med en välförtjänt sovmorgon, hade ju sovit riktigt dåligt ett par nätter innan.
Sen hann jag prata ikapp med två av mina tjejkompisar som nuförtiden bor i Sthlm.

Efter lunch åkte jag för att hälsa på Veronica och lilla Emma, men innan dess hann jag skotta uppfarten (pust!). Efter en mycket mysig eftermiddag hos dem, kom Ramona förbi här hemma och efter en stund kom även Ferial. Mycket trevligt! :-)
Ramona ska gifta sig i sommar och eftersom hon inte hittat klänning än, provade hon den oanvända jag har till försäljning. Den satt som ett smäck och helt plötsligt hade hon alla de former som hon eftersökt. Får se ifall hon vill slå till sen.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att Ramona villl ha klänningen för jag har ju sagt att jag tror den skulle passa henne perfekt! Då menar jag inte storleken utan just modellen.

    SvaraRadera