torsdag 9 februari 2012

Nytt nummer!

Igår var min "lediga" dag. R har legat här hemma ett par dagar nu med feber så han är inte mycket till sällskap. Han smittar inte, men febern gör honom trög och irriterande. :-)
Så i stället spenderade jag dagen tillsammans med Veronica, Carl och lilla nyfödda Emma. Jag köpte med mig bl.a. semlor från Lasses Livs och vi hann även med en snabb promenad innan det tyvärr blev dags för mig att avbryta för att åka till jobbet.

Idag har vi installerat telefonväxel på jobbet, vilket gjort att jag fått ny mobiltelefon samt nytt nummer. Så har du inte fått ett sms med det nya, hojta till! Jag hade en Iphone 3GS innan och nu fick det blir en Iphone 4. Har suttit hela kvällen och fixat med inställningar, synkat, överfört kontakter och bilder m.m. Det var inte lätt som en plätt precis. Feber-mannen tvingade även ut mig på en kort promenad, det var riktigt skönt! Men nu är det dags för sängen. Mmmmmm...

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också ska ha i April :D Alltid lika roligt när man hittar fler bloggar att läsa

    SvaraRadera