lördag 4 februari 2012

Motorola surfplatta

Detta inlägg gör jag på vår nya surfplatta från Motorola. Inlägget nedan är gjort i Bloggers app och sedan redigerat via surfplattan och fy FAN vilket helvete det är! Antingen ör det jag som inte fattar eller så är appen/surfplattan värdelösa.

(Och här hsde jag tänkt skrivs färdigt slutet av detta inlägg men platt-jäveln låter mig inte scrolla ner till slutet av inlägget när jag av misstag råkat trycka utanför "skriv-rutan". Jävla piss-platta!!!!!!!!!!!!)

Appen tillåter mig inte att välja storlek på bilderna jag laddar upp så de blir automatiskt jättestora och vill jag lögga till kategorier på mitt inlögg så föreslår inte appen kategorier jag tidigare använt vilket gör jobbet att använda kategorier mycket svårare.
För att inte tala om den här jävla surfplattan!! Det blir inte automatiskt stor bokstav efter punkt och den rättstavar inte. Dessutom är den så slö att jag inte hinner med mina tangentslag. Aaaaaarrrrgggghhhhh!

Är jag bortskämd med Apples produkter och Motorolan är skit, eller är det jag som inte fördtår bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar