fredag 9 mars 2012

Forts. ryggont

Vad ni är gulliga med alla tips och råd! :-)

Jag har problem med bröstryggen och efter att nu ha haft det i nästan en vecka ringde jag till slut till Kvinnohälsan. Genom dem är jag nu inbokad på Rygg- och Bäckenskola på måndag. Får hoppas att det hjälper, för det här är verkligen ingen höjdare. När man går runt och har ont blir man dessutom en tråkig människa och jag är inte sån. Jag är helt otroligt tråkig just nu... Kämpar mig igenom arbetsdagarna och försöker vara positiv, men på kvällen är det bara soffan som gäller och stackars R får passa upp på mig eftersom att det är ett stort projekt bara att förflytta mig.

Men nu i helgen händer något roligt! Mina underbara tjejkompisar ska komma hit och ha babyshower för mig och bebisen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar