torsdag 1 mars 2012

Händelserik vecka

I måndags hade vi en tråk-fixar-dag. R fixade med trappräcket och jag fixade med pappersarbete. En del av  tre delar är nu helt uppe. "As we speak" håller han på med den andra delen. Så härligt att se att det är på gång! :-) Det blir ju så fint!


I tisdags hade vi besök av Veronica, Carl och lilla Emma. Emma fick inviga vår babysitter medan vi vuxna åt fläskpannkakan R gjort och efter maten medan vi fikade låg Emma och sov så sött på min stora runda mage. Nu syns den inte så jättemycket på bilden eftersom hon ligger på den, MEN så mysigt det var!


I onsdags var jag ledig och eftersom jag hade somnat på soffan direkt efter våra gäster åkt kvällen innan så vaknade jag tidigt. Tog det väldigt långsamt under förmiddagen och bara latade mig. Det behövdes! Efter lunch åkte jag in till stan och mötte upp tjejerna ur BF-gruppen för lunch och fika. Det var massor gravidmagar och fyra bebisar. :-) Alltid lika trevligt när vi ses, och det är verkligen så att man inte vill säga hej då.

(Har inte fått godkännande från allihop att använda bilden på min blogg, därav "blurret".)

På sena eftermiddagen fick jag till slut bryta upp eftersom jag hade lovat att hämta mina älsklingar på dagis. De blev så glada när jag kom och är inte det belöning så säg. De är helt underbara flickorna!


Vi gungade lite i trädgården, tog en promenad, åt middag, såg barnprogram (Modena gillar inte spänning, upptäckte jag) och sedan var det läggdags. Aprilia somnade som en stock medan Modena försökte hålla sig vaken tills mamma kom hem. Sista timmen fick jag även lite sällskap av R som hade varit inne i stan för innebandyträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar