torsdag 15 mars 2012

Mosters älskling?

Efter att jag hunnit med alla mina punkter på "att göra-listan" i tisdags och R åkt till ett möte, besökte jag och magen blivande moster.
Hon bjöd på otroligt goda cupcakes och té och lilla mini fick presenter. Moster hade en ordentlig "stash" med bebisgrejer hon köpt och detta fick vi med oss hem denna gång. Jättefina! Precis vad vi behövde! Särskilt heldressen och byxorna, allt är i storleken 50/56. Blir perfekt! :-)

I onsdags var jag egentligen ledig, men chefen bjöd oss allihop på hotellfrukost på Scandic Ryd (rekommenderas varmt) och jag skulle träffa tjejerna ur gravidgruppen efter lunch så jag slängde in ett par jobbtimmar därimellan. Vädret var kanon så när det var dags att träffa tjejerna hamnade vi på årets första uteservering. Efteråt hann vi med en sväng till både H&M och Lindex barnavdelningar och man blir ju helt sjuk av längtan. Det finns så söta fina grejer! Hoppas bebis blir bortskämd med mkt kläder (och blöjor!). :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar