måndag 26 mars 2012

Inspiration och kalkon!

Den brittiska arvtagerskan, som för övrigt numera äger USAs dyraste mansion (pappa äger Formel 1), inspirerar med hela sin outfit. Ljusa jeans, rosa långärmad tröja utan urringning, Hermés-handväska och leo-scarf.


J.Lo visar att man med accessoarer kommer långt. En färgstark, men mycket enkel klänning paras ihop med hästsvans, smycken och ett par killer-heels.


Victoria Beckham följer senaste trenden med boot-cut jeans, I like it! Väldigt simpel outfit.



Det här måste vara en gammal bild på Kim Kardashian eftersom hon ser så slank ut (är lite mer fyllig nu för tiden), men jag gillar verkligen looken med hennes boots och jeans-västen. Återigen, enkelt men snyggt!


Hilary Duff lyckades verkligen med sin "pastelliga" look. Jag älskar verkligen hela den här looken! Jag var på väg att skriva "särskilt byxorna" men insåg direkt att jag i så fall skulle behöva skriva "och tröjan" direkt efter, och sedan "och handväskan". Så vi sätter punkt efter "hela looken".


Veckans kalkon får dock bli denna outfit. Den hade kunnat vara riktigt snygg på någon som är något mindre. Jag är själv lite större just nu men jag har i alla fall självinsikt att inte ta på mig klänningar av denna sorten. Ajabaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar