tisdag 6 mars 2012

Pust!

Normalt sett brukar jag inte gnälla. Men nu...
Jag har haft världens ryggont ett par dagar nu, jag får inte sova ordentligt på nätterna (eftersom jag aldrig hittar en bekväm position och vaknar 25ggr) vilket gör att jag både somnar och vaknar trött. Som nu, klockan är runt halv åtta och jag har precis gått och lagt mig. Det onda i ryggen gör att jag inte kan koncentrera mig ändå och tröttheten tar överhanden så jag kan lika gärna "surrender"! För somnar jag på soffan som jag gjorde igår så kan jag inte somna sen.

Pust!

2 kommentarer:

  1. Ett tips är att lägga en kudde mellan knäna och en i svanken när du sover på sidan. Då kommer höften i ett neutralt läge och även svanken får stöd när du sover (detta förutsätter dock att du sover på sidan :) )

    SvaraRadera
  2. Kan tipsa om gravidmassage som jag var på idag! Jag har också börjat få ont i ländrygg och mellan skulderbladen och nu efteråt känns det mycket bättre. Borde ju finnas i alla städer :)

    SvaraRadera