torsdag 1 december 2011

Pappsens första inköp

Ikväll har vi varit en rejäl sväng på stan. Åt "middag" på Espresso
House och tog en sväng förbi Lindex där vi hade rabattkuponger. Pappa
R gjorde sitt första egna inköp och köpte detta "set" för 10-12mån.
Det var gulligt av honom tyckte jag! :-)

Sen gick vi i flera omgångar genom hela Gränden under Tomtenatta.
Mötte upp Ferial och barnen också. R snodde med sig Ferial på jakt
efter julklapp till mig och kom tillbaka med en Hallbergs-påse. Hmm...
:-)
Jag underhöll Modena och Aprilia en stund var, i väntan på att de
skulle bli klara.

Modena sa "Nä, här är för mkt folk. Här går vi inte in." och fortsatte
till nästa butik tills jag sa att det var ngn jag faktiskt ville in i.
Aprilia blev fotad av en typisk turist-japan, underhöll folk på hela
Gyllentorget och fick folk att skratta inne på BR-leksaker när hon tog
fram en käpphäst, red och gnäggade. Gullungar!!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar