fredag 9 december 2011

TGIF

Efter en intensiv vecka med mycket jobb (och som iofs fortsätter med lite jobb till) njuter jag nu av att det är fredag kväll. Idol på tv:n, bloggen på datorn och lugn och ro kring mig.

Bebisen sparkar till och från hela tiden och det är så mysigt! Det tråkiga är att R inte kan "bonda" lika mycket med bebisen som jag gör. Dessutom tycker han att sparkar känns lite läskiga. :-(
Halsbränna börjar jag få också, men än så länge finns den bara där i bakgrunden.

Nu gjorde de precis reklam för nya säsongen av "Gladiatorerna" på Tv4. Har tydligen premiär på min födelsedag. Det är ett program jag alltid gillat av någon anledning. Bästa säsongen var med Zeke & Indra som tyvärr senare dog i en trafikolycka.

Jag skulle kunna gå och sova nu.... Klocka är halv tio...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar