tisdag 6 december 2011

Uppföljningen av "Mmmm, mode!"

Minns ni inlägget "Mmmm, mode!"?
Jag var på en av stadens Ginatricot-butiker och det var inte en lätt match!

Den första silvriga klänningen var helt körd. Gick inte att klämma ner en gravidis i en sådan klänning.
Den andra, svarta med nitar, såg stretchig ut men med gravidmagen var det kört.
Den tredje var slut för den hade de endast fått in 7st ex av.
Den fjärde såg jag redan på galgen att den inte var tillräckligt stretchig.
Den femte kändes bara...naee.

Den långa svarta koftan med volanger fanns inte i just den butiken, får åka till den andra i så fall. Där hade de fått in den i fem färger.
Boleron passade dock. Den hade i och för sig passat en elefant. Det blev dock en grå med lite silver-detaljer i i stället för en svart med guld-detaljer.

Såå, jakten efter en stretchig tajt klänning fortsätter!

1 kommentar:

  1. Jag var också inne på Gina efter att jag sett de snygga plaggen här :) Men jag hittade bara den silvriga klänningen. Letade dock inte så intensivt. Trist att ingen passade.

    Ses snart?! :)

    Kram!

    SvaraRadera