måndag 5 januari 2015

Hur man uppfattar sig själv

Det här med hur man uppfattar sig själv är en intressant grej. Bilderna nedan är bilder som jag låtit bli att publicera för att de inte blev tillräckligt bra. Ena ögat är större än andra, håret ser platt ut, fel vinkel, ser extra tjock ut eller något annat dumt. Tänk vad dum i huvudet man kan vara. Jag är ju för fasen svinsnygg! Det är givetvis inte alltid jag tycker att jag är det, oftast inte, men alltså... Tänk om man kunde ge sig själv en break någon gång.

Den första bilden är en av de senaste som finns på mig. Jag har precis fött mitt andra barn och även om ingen annan sagt något så tycker jag själv att jag ser riktigt snygg ut, och ser dessutom förvånansvärt pigg och fräsch ut. Nästan så jag undrar varför ingen annan lagt märke till det. Haha!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar