lördag 10 januari 2015

Tar John mina kilon?

En vän har hakat på Viktväktarna hon med och vi har samma veckodag för invägning. Ingen av oss vågar dock riktigt lita på att det ska gå bra med en veckas mellanrum mellan invägningarna så vi väger oss varje morgon båda två. Det går bra för oss båda som väl är.

Vi har invägningsdag på onsdagar och resultatet för veckans invägning har jag ju redan delat med mig utav (-0,9kg) men IDAG...! Tre dagar efter invägning, herregud. MINUS 1,1kg!! Det innebär att jag idag vägde 95,9kg. Förstå peppen på den! 

Lite skämtsamt sa vi (tror det var mamma?) häromdagen att det ju måste vara så att John stjäl mina kilon med tanke på hur stor han är.


Idag skulle R ta på honom lite nya kläder. Bl.a. ett par nya marinblå fina byxor han fått i julklapp. Trots att han har strl 62-68 just nu och byxorna var strl 68 så fick han inte ens upp byxorna över vaderna. Lilla Sumo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar