söndag 18 januari 2015

Sommarinspiration

Den här looken vill jag rocka i sommar. Jag vill kunna ha vita jeans och känna mig svinsnygg. Jag SKA ha vita jeans och jag SKA vara svinsnygg. Om jag fortsätter gå ner ca 0,5kg/vecka så borde jag framåt midsommar väga som jag gjorde när vi gifte oss. 


Med det sagt så kan jag dela med mig av att jag INOM mina dagliga points fick plats med både en ordentlig bit pizza och en semla ikväll. Jag älskar Viktväktarna! Jag kommer njuta av mina 49pp/dag så länge de varar. Återstår att se om vågen är lika positiv till måltidsvalet på onsdag.

Ikväll har pappan i huset varit borta så medan John sov i babysittern åt jag och O en mysig middag tillsammans. Pizza 1/4-plåt 10pp med coca-cola zero 0pp.

När vi började bli klara kom moster Madde och Robert förbi och senare kom även Dessi. När P3 Guld-galan började hade Madde och Robert hunnit åka hem, och Olivia sov som en stock. Då kalasade vi på varsin semla á 16pp.


3 kommentarer:

  1. Vi kör med viktväktarna här hemma nu:) Lycka till med dina mål! /Liza

    SvaraRadera
  2. Du kommer klara det! Dock tycker jag du är snygg nu med.. men vet hur det är å känna sig "fånge i sin egen kropp" :)

    SvaraRadera