tisdag 31 januari 2012

Den rosa buggan

I helgen bytte vi klädseln på barnvagnen till den rosa, och jag älskar det!


Oavsett ifall det blir en kille eller tjej så kommer vagnen förbli rosa nu. Jag blir glad bara jag ser den, och nu står den faktiskt framme. Likaså bilbarnstolen. Känns jättekonstigt. Vi köpte bilbarnstol begagnat av en vän och medan vi tvättar klädseln så står stolen framme i hallen och varje gång jag ser den så känns det bara så surrealistiskt. Det kommer ligga en bebis i den stolen, och i den vagnen. Wow.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar oxå kombinationen rosa och svart på Buggor. Så snyggt!!!

    Tyvärr får jag inte köpa Bugga för maken...och definitivt inte i rosa ;)

    Så NJUUUUT!

    SvaraRadera
  2. Så fin vagn, och vilken härlig färg :)
    Allt blir så mycket verkligare när man hämtat hem grejerna!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fiiiin vagn o härlig färg! Hade ja vetat att vi skulle få en flicka hade ja lätt kört på den ja me :) Vet inte om du svarade på det, men var i Linköping bor du?

    SvaraRadera