söndag 8 januari 2012

Thinspiration? Eller inte?

Countrysångerskan LeAnn Rimes är numera mest känd för sitt skandalomsusade äktenskap med sin man Eddie Cibrian. Detta pga att de båda var gifta med två andra människor när de blev ihop.

När den stormen la sig var det hennes kropp som skapade rubriker. Hon gick ner extremt mycket i vikt och opererade brösten. Hon såg absolut inte ut som sig själv.

Dessa bilder nedan visar henne på Hawaii, för bara ett par dagar sedan tillsammans med en vän. Bilderna får mig att tänka "wow, vad de är fit, båda två!" samtidigt som jag tänker att det ser lite scary ut.




Men sen ser jag den här bilden från augusti, som jag såg även då, och inser att jämfört med då så ser hon i alla fall mycket mer hälsosam ut. Det är stor skillnad!

Samtidigt som jag blir avskräckt med tanke på hur smal hon är, så blir jag samtidigt inspirerad. Hoppas allt går bra med min graviditet och förlossning så att jag snabbt kan få komma igång och röra på mig. Jag ser fram emot många promenader och att få springa runt efter (så småningom) en aktiv "bebis".

1 kommentar:

  1. Tycker inte hennes kropp är så snygg, men det är bara utifrån mig. Ser lite små äckligt ut med de där silikontuttarna. När hon inte har något skinn eller något vid brösten. MEn visst ser hon fit ut :)

    SvaraRadera