lördag 21 januari 2012

Min man överraskar!

Idag fick det bli bad i X-antal timmar och därefter hann jag bl.a. med en sväng till Rum Interiörs lager för att hämta vårt nya vardagsrumsbord. Det gamla var "long overdue" kan man säga. Dock har vi inte satt ihop det nya ännu, eftersom vi kom hem så sent.
På väg hem stannade jag till hemma hos mamma och Ove. Efter ett par timmar kom också R förbi eftersom även han var inne i stan för att fixa ärenden. Väl där pratade vi om en grej som jag och R pratat om många gånger tidigare men som han tidigare varit mycket anti mot. Eftersom att han hela tiden varit stenhård på denna punkt och verkligen satt ner foten ordentligt, så har jag inte kämpat emot så mycket som jag annars gör eftersom detta händer så sällan, så när han väl gör det så förstår jag att han menar det.
Men ikväll hade vi diskussionen igen men tillsammans med min mamma (främst) och helt plötsligt har han ändrat sig.
Jag är stum.

Jag vill väldigt gärna berätta vad det handlar om, men min man har för första gången censurerat mig. :-) Tids nog lär ni få se.

1 kommentar:

  1. Ibland behöver man nog fundera själv och låta idén mogna. Det var kanske det som hände din man? Men att censurera dig! Jag är ju riktigt nyfiken nu! Haha Nej,jag skojar. Klart man ska kunna hålla vissa saker för sig själv.

    Sv. Jag kan förstå att ni få sådana funderingar med huset... Men allt har för- och nackdelar, eller hur?

    Kram

    SvaraRadera