söndag 22 januari 2012

Mode-lördag!

I lördags tog vi en ordentlig sovmorgon med mysig helgfrukost. Under dagen skulle R bort med sin herrloge så jag skjutsade in honom till stan och därefter hälsade jag på mina underbara favoriter Modena och Aprilia. Modena pratade med magen och låtsades att bebisen sparkade bort hennes hand. Aprilia var duktig och la ner sin napp i sin ficka. Hon tog fram nappen ett par gånger och varje gång frågade jag om hon inte kunde lägga ner den i fickan i stället och det gjorde hon. Men till sist fick hon nog och sa "NE-EE, inte ficka!" med en mycket bestämd min. Haha!

Efter en stund ringde Ferial och ville gärna ha hjälp med att bygga upp sin monter inför bröllopsmässan som sen ägde rum idag. Medan vi var där passade vi på att se genrepet av modevisningen så att Ferial kunde få se "sina" modeller, dvs tjejerna hon sedan idag skulle fixa håret på.

Kvällen spenderade vi hos Ahlbergs med god mat, mys och fika. En alldeles lagom lördag. :-)

1 kommentar:

  1. Tack för att du skjutsade hem min man! Han var på glatt humör så dom verkar haft trevligt!

    SvaraRadera