torsdag 19 januari 2012

Innan jag blev gravid...

... sa jag att jag bara skulle bli lite smalare först innan det väl var dags för att underlätta.
... sa jag att när jag väl blir gravid ska jag anlita en personlig tränare.
... trodde jag att jag skulle dokumentera magen vaaarje vecka.
... trodde jag att jag skulle vara en sådan gravidis som håller full koll på veckor och dagar.
... räknade jag med att jag skulle vara en precis lika chic gravidis som ex. Christina Aguilera var.


Hur hinner folk? Hur orkar folk?

3 kommentarer:

  1. Håller med, hur orkar och hinner folk. Jag trodde även att jag skulle vara chic hemmamamma, men här sitter jag i en solkig morgonrock full av bröstmjölkfläckar... Haha!

    SvaraRadera
  2. Haha Nej, jag förstår inte heller hur folk orkar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig.. Man trodde nog inte att orken skulle försvinna :P Jag blir impad av alla dessa kvinnor som pallar ha svintighta jeans o höga skor trots onda svullna ben/fötter :P

    SvaraRadera