fredag 27 januari 2012

Packa skötväskan

Det är inte dags att packa för oss ännu men till dagen då det väl är det så hittade jag en bra lista:

- Babykläder (sockor, bodies, byxor, mössa)
- Babyskydd (bilstol)
- Amningsinlägg
- Deo, bodylotion, schampoo, balsam, kam
- Tandborste + tandkräm
- Hårsnoddar, spännen
- Kamera + laddare
- Mobil + laddare
- Ytterplagg till bebis
- Amningslinne/bh
- Sköna kläder, tofflor
- Godis, dricka, mat
- Bok, tidning, musik
- Filt till bebis
- Napp
- Nagelfil
- Lypsyl
- Bindor
- Amningskudde
- Mjukt toapapper
- Tofflor, nattlinne, morgonrock
- Blöjor

Sen får man väl anpassa listan till sig själv, men den här tror jag passar mig bra. Jag som gärna packar för mycket. :-)

3 kommentarer:

  1. Hej,hittade hit via Familjeliv då jag är på jakt efter andra gravidbloggar! Jag har själv BF den 22 april nämligen. Mysig blogg!

    Hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit via Familjeliv då jag är på jakt efter andra gravidbloggar då jag själv har BF 22 april. Msyig blogg!

    Hoppas ni får en tevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Packa gärna en väska till babyn och en egen till dig.

    SvaraRadera